środa, 25 kwietnia 2012

Bohaterowie & Prolog.

Prolog:
Gdy postawiono mi diagnozę wiedziałam , że moje życie się zmieni.
Rak. Choroba która dotyka wielu ludzi.
Starych lub młodych tak jak ja. Mam 18 lat i choruję na raka mózgu.
Chemia przestała działać , a moje dni wyglądają tak samo.
Jestem zamknięta w czterech szpitalnych ścianach.
Mam marzenia w które nie przestaję wierzyć.
To dla Louisa Tomlinsona chcę wyzdrowieć.
Wierzę z całych sił , że wyzdrowieję i będę szczęśliwa.
Co z tego , że kocham wielką gwiazdę popu. 
Ale właśnie ta gwiazda i jego czterej przyjaciele sprawiają , że wierze.

Bohaterowie:
Sophie Dixon. Główna bohaterka [18 lat]. Jest chora na raka również jest wielką fanką One Direction i dzięki ich muzyce wierzy w cuda.










Dave , Isabel i Julie Dixon. Brat , bratowa i bratanica Sophie. Wspierają dziewczynę w chorobie i troszczą się o nią.









Eva i Andy Dixon. Rodzice Dave'a i Sophie. Są bardzo przygnębieni chorobą córki.















Zespół One Direction. Louis Tomlinson [21lat] , Liam Payne [19 lat] , Zayn Malik [19 lat] , Niall Horan [19 lat] , Harry Styles [18 lat]. Biorą udział w akcji fundacji "Uwierz w marzenia"












Irene Scott [55 lat]. Dyrektorka i główny założyciel fundacji "Uwierz w marzenia". Spełnia marzenia osób chorych na raka , głównie dzieci do 19 roku życia.

1 komentarz: